آنچه باید درباره ساعت بند استیل بدانید

آنچه باید درباره ساعت بند استیل بدانید

بند فلزی ساعت‌های مچی با انواع مختلفی از فلزات نظیر استیل، آلیاژها، تیتانیوم و طلا ساخته می‌شود. تفاوت کاربردشان در ضد حساسیت بودن، مقاومت و میزان انعطاف‌پذیری آن‌ها است. آنچه درباره ساعت بند استیل باید بدانید در این مقاله آمده است.

انواع بند ساعت فلزی 

قطعا بند ساعت یکی از اصلی‌ترین ارکان انتخاب یک ساعت مچی است. اگر تابع مد روز هستید بدانید پوشیدن یک ساعت مچی بند استیل در رویداد‌های رسمی خیلی قدیمی شده است. اگر شما ساعت را بخاطر کارایی‌اش می‌خواهید و نیازی به تعویض آن ندارید، بلاشک بند استیل برایتان مناسب‌ترین است.

استیل معمولی

درصد کربن فلز استیل معمولی کمتر از سایر استیل‌هاست و مقاومت بسیار بالایی در برابر فرورفتگی و ضربه دارد. این ساعت‌ها اگر خیلی در معرض رطوبت و تغییرات آب و هوایی قرار نگیرند، عمری طولانی‌ برای استفاده روزمره دارند. بنابراین اگر فعالیت روزمره شما در شرایط جغرافیایی طبیعی باشد این بند ساعت گزینه مناسبی برای‌تان خواهد بود.

استیل ضدزنگ

استیل ضد زنگ آلیاژی از فولاد با ترکیبی از آهن، کروم و کربن است. افزودن کروم به ترکیب استیل ضد زنگ باعث شده این نوع از استیل در برابر خوردگی اکسیداسیون و تغییر رنگ مقاوم باشد. پس اگر در شرایطی هستید که ساعت شما مداوم در برابر رطوبت هوا یا آب قرار دارد، استیل ضد زنگ گزینه عالی برای شما است. استیل ضد زنگ برای استفاده در ساعت‌های ضد آب هم مناسب است. اگر شما به شنا، غواصی و یا فعالیت‌های آبی مشغولید از این بند ساعت غافل نشوید.

استیل گالوانیزه

در مدل بند با استیل‌های گالوانیزه یک نوار گالوانیزه روی استیل ساعت مچی قرار گرفته است. این موضوع باعث می‌شود پوششی مقاوم از روی، بر سطح بیرونی ساعت شما ایجاد شود. به همین خاطر اشعه‌ی یو وی نمی‌تواند روی ساعت شما تاثیر منفی بگذارد. در نتیجه ساعت شما در برابر اشعه یو وی خورشید مقاوم خواهد بود و دچار آسیب نمی‌شود. این مدل از استیل یا همان استیل گالوانیزه بسیار مقاوم‌تر از استیل معمولی است.

ساعت‌های لوکس از این بند استفاده می‌کنند. زیبایی استیل گالوانیزه غیر قابل انکار است زیرا تمام آن چیزی که شما مشاهده می‌کنید فلز روی است.

شرکت خضرا در راستای جلب رضایت مشتری برخی از ساعت های تولیدی خود را با بند فلزی به بازار ارائه کرده است. این ساعت ها با زیبایی خیره کننده خود توانسته است جایگاه خوبی را در بین مشتریان ساعت باز کند.

برای بازدید از ساعت های بند فلزی می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید :

ساعت مچی لوندویل بند فلزی  

ساعت مچی اکسنت بند فلزی

 

 

مطالب مرتبط